Typisk helg.

På Fredag natt stuper jag i säng av trötthet, slår på teven och myser ner mig med en skål popcorn. Vilket leder till att jag är vaken ytterligare en timma. Somnar till sist med teven på men sover som ett barn. Jag vaknar sedan sent på morgonen därpå. Mitt rum är en soptipp med kläder, det luktar popcorn och instängt. Jag är helt slut i kroppen  och kravlar mig upp. kollar kylskopet, ingenting lockar. Jag går upp igen och slänger mig på sängen. Jaha så fortsätter min dag i sakta mak.
Trotts allt är detta det skönaste jag kan göra på en Lördag. Tycker att det är underbart att bara vara hemma och kanske bara se en film. Och jag bryr mig inte om jag slappat bort hela dagen.
Vad gör ni på eran Lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback