Lördags låten, You can call me Al

Hade världens mys kväll med elin igår... eller jag kallar det natt. Klockan halv ett satte vi oss och såg på Black swan(världens konstigste film...vi har bestämt att den var lika bra som den var dålig haha) därefter låg vi och snackade i en evighet fram tills att vi insåg att klockan var halv fyra.
Så idag blir det lugna gatan kan jag lova.


Imorgon har Elin och Ludde två års dag.. så jag hälsar grattis till dom :]



..och till sist måste jag lägga upp en låt som gjorde min dag ;)

Paul Simon - You Can Call Me Al


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är imorgon sötnos, men tack iallafall! :D

2011-02-19 @ 16:42:41
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback