What´s Up - Del 3

Ja nu har jag fått en kick i arslet för att jag är så dålig på att uppdatera igen så här kommer bilder från när Ludde fylde 18. Vi rövade bort killen till Storstensviken och hängde där hela natten :)

Så här kommer bilderna!


"The muppets" .. även kallade festfixarna. (+ fotografen, jag själv)


..så vackert!


Elin körde smygen

Och så kom kärleksparet! ..Lika kära som vanligt. Artonåringen dock lite misstänksam.


och så kom lyckan.


ThA PlaZe! Pontus lekte kock och kirrade middag. På menyn stod det kycklingwook. Den blev superb.

Det krävdes en hög precision för att tillsätta creme fraichen så det skötte vår expert Nathalie.


Elin var glad som ett barn på julafton.

En lam födelsedagssång
Ja jag vet inte om man ser så mycket av filmen.. Det är VideofyMe som är störd.



Den legendariska tårtan!

Kvällen fortsatte sedan med Brännboll samt irlänsk julafton och massor med badning.

..Till och med Andre Badkrukan Nilsson vågade ta sig ett dopp efter många om och men.

Kvällen rullade på med många skratt. Vi somnade i tälten utslagna..



Några sov tydligen ute också..


Dagen efter stekte vi i solen hela dagen. En bra avslutnign på camp muppet.


Pontus strandtrick:

Tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback