Apu och lathet.

Jajemen, vi har apu denna vecka. Innebär föreläsningar heeela veckan. Rätt chill inte så mycket läxor. insåg nyss att jag ska ska ha lämnat in en animering till imorgon..ehe.
Hur som haver har det varit rätt lugnt hela veckan. Imorgon ska vi på bildmuseet och sen drar jag hemåt för att skriva klart en rapport. Asm.

har stått i lögd med ludde och co + traktor, traktorn hade bensinstopp. Det tog ca 2h att få igång den. När traktorn väl startade var det sent och regn/osk molnen rullade in. Jag åkte hem. Tur att man hade trevligt sällskap i alla fall : )

Godnatt.

2009s converse, står fortfarande troget kvar i skohyllan, love them.

Kommentarer
Postat av: nathalie sv

Tack snälla vän.

Men du animeringen haha den hinner ju inte jag med kan man ju säga:D

2011-05-20 @ 01:11:24
URL: http://kklister.blogg.se/
Postat av: Thea

det är inget att skämta om bella!

2011-05-20 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback