En fartfylld helg

Åh det har hänt så mycket under helgen så jag vt inte var jag ska börja riktigt.'
men iaf..I fredags såg jag 9:ornas estetföreställning. Den va bra ..men slår så klart inte våran teater ;)

I lördags tog jag hem några vänner för en skön kväll med umgänge och dans. Det va sjukt kul och jag hoppas vi gör om det snart igen!
Jag Nathalie Pontus och Johan vaknade halv nio på söndagmorgon mitt rum var upp och ner, och sömnbristen var total. Blev påmind av mor att jag skulle jobba på Levar Hotell. Jippie. När jag kom hem efter 7 timmars springande i trappor med tung disk och stora tårtor, räknade jag till 6 blåsor på fötterna, värkande ben och stora påsar under ögonen fick jag på köpet. Yeeeyh!

Jo juste! Jag och Ina bakade en morsdagstårta i lördags också. Ina slickade skålarna och jag gjorde resten :) Mor blev nöjd, jag med.








Gjorde tårtan heeeelt själv, inga köpta bottnar, satte dit marsipanen själv, dekorerade..osv (fast okej jag köpte marsipanen färdig kavlad)

Kommentarer
Postat av: PB

Galet niice helg! :) sen så vart faktiskt din tårta riktigt snygg, vart fan imponerad ;)

2011-05-30 @ 18:57:16
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback