Staden med Karlsson och shopingpåsarna.

Förlåt för urdålig update. kan inte säga mer än så.

Hur som haver. Jag åkte in till Umeå igår. Kände att jag skulle se ut som ett emo i sommar om jag inte uppgraderade min graderob lite. Det blev lite dittan och dattan. Jag gick på stan i typ 4 h och grät inombords varje gång plånboken kom fram, men nöden har ingen lag ellerhur?
Efter dessa timmar av självmords benägenhet och blödande händer (av shoppingpåsarna förstoss) kom Nathalie, min räddare i nöden och drog med mig till bion efter en god sallad på max. Vi såg Fast Five. Helt otroligt bra film, den var minst lika bra som de andra fyra filmerna! Därefter tog jag improviserat med mig Nathalie till nord på en övernattning. Och det va slutet på en underbar lördag.








Converse från Nilssons shoes 699kr
Linne från Carlings 99kr
Shorts från Carlings 249kr
Jeans från rut m. flera 399kr
Tights från rut m. fl. 99kr
Halsband från rut m. fl. 149kr

Kommentarer
Postat av: Thea

förstår att du har köpt röda converse, de är dom som gäller! (om du tittar riktigt noga så ser du att jag gör ett "hardrock" med mina fingrar)

2011-05-15 @ 18:42:50
Postat av: Anonym

Måste helt klart göras om!:D

2011-05-16 @ 01:12:03
URL: http://kklister.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars har du köpt byxorna? :)

2011-05-17 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback