Dagens praktik

Gjorde en annons idag på Strke, hoppas den inte blev allt för dålig. På eftermiddagen blev Hammar kaxig och bossig, beordrade praktikanterna att testa golvreklamen företaget ska börja med. Resultatet blev sådär..jag skyller på en sjukt dålig dammsugare men det blir säkert bättre när profsen får göra det själv.. var kul att testa i alla fall.

Strax blir det träning på hallen och jag hoppas att jag inte är allt för slö i kroppen, har dragit ned på träningen lite nu under parktikveckorna, tror dock att jag måste ta mig i skinnet igen. Det är ju beach 2012 som gäller. Fast i värsta fall om detta inte går vägen får jag kanske tänka om och köra på min kusins metod ..beach 2020.

Tjuvat två bilder av Jocke..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback