Det luktar fisk..

Ikväll är det surströmmingsfest med Forsbergarna samt grannarna. Wopwop! 
funderar starkt på att låna en klädnypa av mor för säkerhets skull. 
 
Åkte ut och övningskörde med mor, kan inte säga att jag är någon rallyförare precis men "övning ger färdighet"..eller?
 
Fotofingrarna har börjat att klia så fruktansvärt, kom på mig själv igår när jag skulle sova att jag låg och funderade på olika saker jag ville fota då min personliga modell(Lottan) kommer ut till stugan. Har så många idéer! Kan inte heller berga mig tills i höst å jag ska införskaffa en ny kamera.....!!!!

Jag avslutar med ett försök till ett fint porträtt (...som till slut spårade ur) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback