Stugliv

Uppenbarelsen som uppstår när man öppnar facebook på riktigt efter ca en månad.. Det är sjukt!
Det är konstigt hur beroende man kan vara! 
Hänger i stugan nu, = inte så mycket till kommunikation utåt alls. Tur att jag tog ut min gamla bärbara innan jag får ett psykbryt..
Täckningen är inte heller på topp så om någon vill mig något, SKICKA RÖKSIGNALER. 
 
Igår spenderades dagen i Umeå med en trevlig brud. Det blev lite shopping, mat och massor av prat. Det blev ett jobbigt hejdå när jag skulle hem. Zorra ska till balkan i en månad. Sjukt tåkigt för mig! 
Men äntligen har jag kameran i händerna igen! Min älskling har ju bott hos zorra i en hel månad, har haft en sjuk abstinens! Ska nu även försöka få in lite nya bilder på bloggen.
 
Det bästa med att ta fram en gammal dator är bilena man glömt bort att man hadde. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback