Studier in i det sista

Sitter nu med mitt svenska nationella tal och fotoportfolion för foto B. Kill me now! Det känns som att det ska fixa sig men tiden är knapp!
Jag fotade Elin och Thea i lördags. Vi bröt lite regler och va lite nervösa över att möjligtvis få skäll av polisen..MEN det blev ett gäng toppenbilder, vi slapp finkan som ett plus i kanten.

Efter fotningen drog vi på garagefest för Dagny och Jessica och det var hur trevligt som helst. Kändes skönt att hänga med brudarna en hel kväll för det var länge sedan det var såhär.

Nu taggar jag sommaren som fan och hoppas till 1000 att jag får något sommarjobb snart!





En klätterapa som fotograf är ju inte helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback