19112012

Måndag igen då. Är dock hemma idag, jag sov så sjukt dåligt inatt så jag tog en extra helgdag. Nu får jag i alla fall en chans att plugga ikapp lite. 
Nu hade jag tänkt dra ut på en lite promenad/springtur med hunden och senare i eftermiddag bär det av till sf i stan med elin och thea. Det blir såklart Breaking dawn part 2! Så otroligt taggad!
 
Här kommer lite bilder från Five i fredags. Anteckning; Gå ALDRIG i samma högklackade skor på dagen som du ska ha på kvällen när du går ut. (Väl hemma i nordmaling klockan halv 3 på natten missade jag två hållplatser och fick gå haltande och gråtande hem. Och jag har ännu inte fått tillbaka känseln i mina tår..)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback