ångest

Hur kommer det sig att alltid då det händer något, spelar ingen roll vad det än är, så händer allt på samma gång. Det är så svårt att räcka till, jag ska vara över allt och som grädden på moset får jag en jäkla förkylning också. Finns så mycket jag vill göra men jag kommer aldrig riktigt igång. Projektarbetet närmar sig också, jag har inte en aning vad jag ska hitta på. fuck.
Andre åker till Riga på Söndag morgon, jag är inte ens hemma för att säg hej då och vi lär inte träffas på en vecka. wopwop..
En rolig sak är att jag ska jaga den helgen, ska bli skönt att få hänga i en liten timmerstuga och på gården med bastu och flytbrygga. 
 
Nä, nu ska jag lyssna på lite asm musik och försöka glömma skoladagen imorgon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag förstår dig! Men du vi fixar det här tillsammans :)

2012-09-11 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback