Klippt mig !

Ja, igår passade jag på att gå till frissören. Jag va sugen på en liten förändring och gick ut från salongen med en undercut, stor lugg och en ordentlig uppklippning! Trodde jag skulle få spunk när luggen rykte, rakt av. Nu är jag i alla fall nöjd, undercuten känns som mig med luggen får jag försöka vänja mig vid ett tag till. 
 
Senare på kvällen drog jag och mina girls till stan för en förfest och sedan utgång. En riktigt rolig kväll blev det trots att inte Dirty Sanchez dök upp som lovat. Idag får jag dock betala för gårdagen. Har för det första en dubbelblåsa på stortån som en reminder att inte kanske använda klackarna heela kvällen nästa gång.. för det andra så har jag en röst som inte existerar och en värkande hals plus en rinnande näsa. Japp, jag är FÖRKYLD! Trodde jag skulle få slippa undan den men nej. Aja kurerar mig sängliggandes med en kopp te och ett x-antal halstabletter idag.
 
Lägger upp en bild på undercuten nu, en överblick kanske kommer senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback