Pussa på mej!

Haha dålig fantasiiii (rubrik)

Hade innebandy turnering idag. Vi stpelade tre matcher. Första matchen vann vi (mohaa jag gjorde måål) 1-0. Andra två förlorade vi :/
Tack endå för dagen Jossa, becca, mickis, emma, elsa, Isa :*

Gick hem från Norrskens hallen där vi spelade. Det är ungefär 3 km därifrån till skolan och 2 km från skolan till mejj + att det va typ 10- eller nått. Jag va typ bokstavligen som en fryst fiskpinne då jag kom hem.

Nu har jag suttit och egat lite med kameran. fullt med pics på datorn nu som jag ska lägga in. Höhö kanske kommer ni även ihog att jag inte laggt in Levar Hotell bilderna (öm..måste nog göra något åt den sagen =S)



Hare B!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: tack :D<3 du hamnar på bloggkolls listan :)

2008-12-09 @ 23:01:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: pontus

Vad snygg du är !! föresten så vart det grymt bra när du klipte dig:) Puss på dig

2008-12-10 @ 22:30:17
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback