Stan heela veckan!

Hah...kunde ha varit såå men inte riktigt...

Stan med Hanna idaag va kul, kul. Vi vandradee typ i alla aärer i hela Umeå kändes det som. Konstigt nog hittade hanna bara ett par jeanse i sissta minuten och jag ett par skor. Det va Reebok skor. Ett super köp olm ni frågar mej för de kostade igentligen 900 men efter som det va rea fick jag dom för 600 =)
Har ännu en gång åkt på förkylning som också mammii, pappiii och elin åkt på. Ont i halsen och jag låter som en krååkaa! Inte nog med det så har jag fått ont i nacken, måste ha sovit konstigt inatt.


Orkade inte fota skorna så det blev en låne bil som jag redigerad i Ps. Prövade då också att göra en reflektion och jag tycker det blev ganska fränit =)

Ska dra till frissan och fixa slingor på fredag och sen blire ännu en daag i stan också då jag ska in med mammii, ska köpa svarta tajta jean och kanske blir det ett extra par också :), lite t-trjöjor och en palistina sjarl =)
PÅ kvällen ska jaqg dra till Olofsfors till Sabina med Fille, Dagny, Thea och Elin. Då blire skräckisar och chill.

Nä nu ska jag gå och bada. Hare B!

Kommentarer
Postat av: eliin

2008-12-31 @ 11:34:20
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :D <3

2008-12-31 @ 11:58:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback