sorry sorry

Inga bilder idag heller. Jag har fullt upp nu, kvällarna är fullpackade och (det låter helt sjukt i min värld men) jag har faktist inte tid med datorn längre(!)
Skolan gick trögt idag, när jag äntligen kom hem kom mamma nästa direkt ich hämtade mig för då var det dags för utvecklings samtal...Det gicl bra, inget skolk eller slagsmål, eller IG:n i mina papper inte ;)
Där efter åkte mor och jag ner på frasses och käkade. Sedan gick jag till thea.

Nu sitter jag här och är soceal med alla som har saknat mej :)

Låt som jag hittade på spotefy (tack pontus =) )
One and Only

Kommentarer
Postat av: Pontus

Haha så lite så ;)

Men jag gillar den där låten :D

2009-04-28 @ 16:34:45
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback