Vissa kvällar är roligare än andra..

Hah måste säga att gårkvällen var ett äventyr!

Det började med att jag lockade håret på thea med min nya plattång, det kanske inte blev det bästa resultatet men det var kul iaf..



och flummade en aning...



och när allt det där "roliga" dog av så kom thea på en buusig idé...
Vi skulle gå från levar till Statoil (jätte långt), på botniabanan, och när vi kom fram skulle vi hyra en film och gå heela vägen hem igen(!)
Vi va så sjukt taggade så det lät nästan smart, så klart genomförde vi det, men när vi kom fram till Statoil(dvs efter att vi pulsat i snö med lite kläder och gympaskor) insåg vi att dom hade stängt på juldagen...
Så vi gick in mot nordmalings centrum och letade efter en öppen kiosk. Så klart va alla stängda men till slut kom vi till en pizzeria där vi köpte en pizza (det var som att komma till himlen). Drefter drog vi till thea och såg på One Tree hill.

Snacka om äventyr, det är bara sånt här som jag och mina kompisar kan lyckas med ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Thea

FÖRDJÄVLA BRA KVÄLL!! :*

2009-12-28 @ 00:34:19
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback