Time For Thinking

Här sitter jag nu. Kompisarna är på Rock karusellen i Nordmaling. Sakna mina små (hehe) flickor! Fick låna datorn som räddning från pappas och Dans "jätte roliga" skämt! Jag har påpekat att dom borde ha satsat på att blir stå upp komiker. Då sa dom har alltid varit komiker. Det tycker jag bara låter som hen skröna hehe. Tänk er bara. ...
"One night and only...." (trummvirvel) "The Forsbergs brothers! To night in Levar!" Det skulle säkert vara slut på biljetter (host).
Det känns som om min humor har mer eller mindre påverkats också...jag tycker syn om elin som måste svara på mina grymmt roliga (hhöhö) sms.

Här kommer utverderingen av denna helg iaf. Det är grymmt skönt att ta det lungt en helg och slippa all drama och skit. Har fått andas och bara tagit det lungt enda sedan vi kom hit. Dock skulle jag vilja va med Elin, Ludde, Thea, Pontus och Malle ikväll men det kommer fler kvällar får jag hoppas.

Har också hittat en ny låt den är grymmt bra.
Katy Perry - Thinking of you


P.s. Mitt täcke har smurfar på sig!!! Hur grymmt fränt som hellst!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Ja vi saknade dig här i nordmaling i går :) Företsen det är lite skumt med det där att dom vart tsm samma dag som vi alltså den 20:de :s

2009-02-22 @ 13:56:13
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback