Oo here it gose again, a new year! 2009

Japp ett nytt år som jag hopps blir mycket bättre än 2008! Eller kan det bli det?

Har halkat efter med bloggningen. men jag känner att förkylningen, pojkvänn och ET (haha Elin Thea) tar stoor plats i mitt liv och dom går före allt!

Nyårsafton blev kung.
Ssstressande innan vi lämnade huset, pappa vandrar runt och på minner om att vi är sena(det va vi inte). Hela familjen forsberg vandrar till fina farmor, där fick vi gooood föda. Senare vandrar jag vidare ner till Nordan. Går till Thea där också elin är. Fullt hus vare men vi hade grymmt kul. vi fotade i ehö Theas fiina foto studio....(Theas garderobs dörrar vi fiin bagrund). Sprang ut vi tolv so alla andra oh kikade på fyrvärkerierna, fin, fint ;)
Sen blev det x-box med ElinThea och Pontus. Vid fyra drog pontus och vi gick och la oss =)
Vaknade halv tolv imorse. Åkte hem och slappade med Pojvännen min<3

På lödag kommer Lottan hit och d ska hela hennes familja käka här. Hur kul som hellst! saknar<3


Hare B!

Kommentarer
Postat av: Thea

Lördag? Hmm, det skulle va kul att träffa henne (A)

2009-01-02 @ 12:18:44
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback