Buckcherry , Lit up. LOV´n IT

Allt flyter på som det ska. Saknar dock mina flickor som är i fjällen -.-
Eric försöker fylla min skalle med Mötley Crüe och annat, vet inte om det är ett + eller ett -
Lovade elin att inte börja lyssna på sådan musik men jag tror det blir svårt :/ :P How so ever var det Nikki Sixx från mötley som jag hade skissat av. Hoppas ni gillade det :) om ni är snälla så kanske jag lägger ut ännu en skiss tomorrow.




inte jätte likt men wtf

här kmr dagens låt också , denna av egen musik smak :)

Buckcherry-Lit up




Kommentarer
Postat av: Anonym

det va inte elin som sa att du inte får lyssna på sån musik, eller hon kanske också sagt något, det va jag!

2010-04-06 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback