Lägga ner bloggen?

Funderar på att sluta med det här. Jag vill ha åsikter, spelar ingen roll om ni inte bryr er särsiktillt mycke, jag vill höra åsikter av alla! NU. Och om jag inte får fler komentarer än av mina stammisar (ElinPelin, Theo, och Pontus) så slår jag igen här. ...Eller om ni tycker att jag borde förändra något i bloggandet vill jag höra det också. Tack på förhand.

Började dagen med att sova bort halva dagen. Där efter läste jag bort ännu en del av dagen. Elin messade och klagade lite på att jag var lat så då tvingade jag mig upp ur sängen och tog mig till Elin för att se "He's Just Not That Into You" med hon och thea. Världens pinsammaste film, jag lovar er!
Men den talar bara om sanningen igentligen, och den slutade bra, så SE DEN

Här kommer trailern


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen, tycker att det är roligt att läsa den :) Kram.

2010-01-06 @ 20:07:41
URL: http://fotoavmoamelinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg inte ner den

2010-01-06 @ 23:29:35
Postat av: anonym

lägg inte ner bloggen!!!

2010-01-07 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback