Dag tre, sportlov

Hade igentligen tänkt fara ut och springa idag, men nu när jag tittar ut är det ju helt vitt, det tok snöar! Jag tror att jag väntar ett tag..

Hade skit kul igår, Jag och Thea gick och kollade på skor och annat en stund, sedan blev det tacos på nattöppet. Därefter gick vi på bion. Fick vänta i en och en halv timme på bussen dock, men vi flummade och hade kul på sibylla under tiden så tiden gick fort.

Imorgon bär det av till Ålidberget med Thea, hennes la familja, Åströms, Lottan och Jag. Där ska vi söva över och ha kul. På fredag kväll börjar film natten också. Feet roligt!

Bjuder på dagens låt, som kommer från filmen Angus thongs and perfect snogging

Stiff Dylans - Ever Fallen in Love


Kommentarer
Postat av: ELSA

Har du hört orginalversionen av Ever Fallen in Love?

http://open.spotify.com/track/49A2Su130yg7cbpONxby8e

Bäst enligt mig!

Ja, och nu vet du att jag läser din blogg (;

2010-03-18 @ 12:38:41
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback