We Own the Sky.

En bild som jag tog i Ramundberget i samband med att jag åkte ner till Sveg och Jessica och Rebecka

Vi har haft föreläsning hela dagen lång, bland annat våran fotolärere Jörgen som hade den bästa föreläsningen av alla. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge. Underbart att ha honnom som mentor också ;)
Om en kvart är det dags för Grey's Anatomy. Kan denna dag bli bättre?
P.s. Kände att jag måste bara lägga upp denna låt. Väääälldigt skön!
Backyard Babies - Saved By the Bell

Kommentarer
Postat av: Thea

Kom bara att tänka på en sak, vilken hade din bildlärare tagit? av alla bilderna tänkte jag? :P

2010-11-24 @ 22:08:43
Postat av: Bella

Teksturen i zoricas ansikte ;)

2010-11-25 @ 08:39:08
URL: http://belllsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback