18 !

Godmorgon!
idag äre inte vilken dag som helst, för idag fyller jag 18! :) 
Ikväll blir det tårta osv. Senare ska jag åka ut till stugan för att fixa in för fredagen då det styrs födelsedags middag och fest! Det ska bli otroligt kul att träffa alla efter ett låångt sommarlov. Jag är så pinsamt taggad så det är sjukt ..Har till och med köpt matchande ljus till servetterna... Haha men är det fest så är det xp
 
Vaknade halv 7 imorse.. jag vet inte riktigt hur jag tänkte där men Andre skulle till jobbet och jag blev jätte pigg. Tröttheten har nu slagit tillbaka och jag funderar starkt på att kypa ner i sängen igen! 
 
Hoppas ni får en lika bra dag som mig, Adjöken!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis :D

2012-08-02 @ 19:41:52
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback