Summer pics. ..nikon d700

Ojoj, har så mycket att berätta men det är så mycket så jag vet inte vars jag ska börja.. Lägger upp lite bilder nu, som en hjälp.
Har bland annat övningskört som en galning, åkt ut med båten och brännt fejjan som fan, fiskat med farbror pappa Andre och kusin, och till sist åkt till Lycksele på motorveckan och kikade på watercross SM !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har fotat alla bilder med min älskling nikon d700, är sjukt nöjd med kameran ska ni veta. Synd dock att jag endast har ett 50mm optik till den som passar än så länge. Bilderna blir då inte så bra när man fotar på avståd efter som det är mer som ett normalobjektiv.. Men till hösten ska det köpas lite utrustning, så jag får hålla mig till dess. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa & Frida

Vilka fina bilder!

2012-08-01 @ 07:01:33
URL: http://moffi.blogg.se
Postat av: Anonym

Köpte du din d700 själv?
vad ska du köpa för mer utrustning till hösten?

2012-08-06 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback