Den finaste och roligaste vinter dagen på länge.

Vaknade 07.45 i morse (något deprimerande). Men när jag ändå var uppe tog jag mig i kragen och gjorde en fin frukost på sängen till mig själv och startade filmen "My week with Marilyn" (-en sevärd film!)


Där efter drog jag ut på en springtur i mina nya träningsbyxor <3 Sedan kom älskling och hämtade mig för att rulla vidare mot Dyngan där det styrdes go fika, lite skoteråkande och solning. När vi ändå var igång drog vi till Niklas och raggade runt på hans bobb. Jag stupade i ett hopp och dränkte mina fötter i snö (använd aldrig converse om det inte är barmark och minst 10+). Andre raggade runt några gånger med bobben, även han stupade men genom isen och bötte ner sig i en 2 dm djup grop. Fika paus.


Rullade sedan till rundvik och fikade i farmors nya lya. Mycket trevligt!
Ikväll blir det spel och trevligheter med hela gänget, det blir en asm avslutning på denna dag.


Tack och adjö!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sista chansen att vara med och delta i tävlingen på min blogg om valfri ear cuff från additstore. Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-valfri-ear-cuff-fran-additstore.html#comment

2012-03-05 @ 12:58:12
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback