hej världen, jag är vaken!

Vaknade imorse och mådde sjukt dåligt. Somnade om och vaknade 12. Tror jag åt något dåligt på kuppen och med tanke på hur dåligt jag sov där borta är jag faktiskt inte förvånad över hur jag mådde imorse. Jag har vilat hela dagen och typ försökt få kroppen att fatta att veckan har börjat och det är bra att köra på nu!
 
Vi hade det jätte bra på d-ungdomarnas kupp i Sollefteå. Tjejerna kämpade sig till en b-final och vann den! Killarna hade otur men var riktigt nöjda med medaljen ändå :) Allt gick som smort och jag är taggad att lära ut nya saker igen. Vi ska gå igenom lite nya grejer i veckan och hoppas på att nästa helgs hemmamatch ska gå superduper bra.
 
Nu ska jag ta mitt pick och pack och rulla ner på tantgympan, såå taggad nu!
 
 
Här är några bilder från träningen för några veckor sedan, synd att alla inte all kunde vara med  :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback