00.06.......God morgon!

mörkt utanför mitt fönster....

Nu är det inte skola för mej för än om en vecka, Vi har ju nu prao heelaa nästa vecka!

Som sakt, efter som Pontus haft prao i veckan har jag knappt träffat honnom. Så idag följde han med mej hem efter skolan. =) <3

Jahaja nu sitter jag här i mitt lilla(nååt) mörka rum och lyssnar på Butch Walker. (brussar på en låt längre ned)

Imorgon drar jag till Piteå med handbollslaget. Vi ska på SM-del två. Det blir nog ba fiiint men förkylningen sitter fortfarande i så jag hoppas att det försvinner snabbt.


Butch Walker-Maybe it´s just me


Sen tänkte jag åter upp liva ett band som jag nämde för typ en månad sedan som är sjuukt bra!

Nine Black Alps-Not Everyone


Hare B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback