all alone again

Jaha, nu har Mammsen och pappsen dragit på föräldra möte och Pontus har dragit hem.

Nu hade jag äntligen tänkt att plugga på mitt underbara(nåååt!) musik prov...När mi madre o padre kommer tillbaka blire hemma gjort glögg. Hel konstigt, de senaste två veckorna har jag känt en lukt av jul varje gång jag kommer ner för trappan....Helt sjuukt. Aja det är ju ett tag kvar.



tihi, Pontus ville bli emo så jag skulle fix så han blev svart runt ögonen......Det gick inge vidare så jag gjorde en tatuering på kinden istället =P

Hare B!

Kommentarer
Postat av: Thea

vilket föräldra möte var det? var det om handbollen?

2008-11-09 @ 22:38:16
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback