Fredag heeeela veckan!....nåt!

Ska jag kanske se ikväll =)

Haha ela dagen idag va helt okej, lite smått dryg för att vi hade låång dag till halv fyra.
Hade också utvecklingsamtal(!)
Sen hade jag hål och sen idrott. Min Idrotts lärare måste va liite invalid. Hon skulle få en kille i min klass (som kommer från USA men har bott i sverige i typ åtta år eller nått) att hjälpa henne att hålla i en madrass.

-Julian, kom hit. You måste help me to lift madrassen
-Va?
-Yes, com hit...
Jag tror inte att han fattade vad han skulle göra för än vi elever förklarat på svenska....

höhö Aja sen va det Engelska och vi redovisade en pläs på engelska. Jag fick MVG!

Nu sitter jag här me Pontus och lyssnar på halv lam men endå bra musik från One Tree Hill ;)



Hare B!

Kommentarer
Postat av: Thea

one tree hill LOVE! =)

2008-11-07 @ 17:16:49
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback