Musik, musik, musik

Här sitter jag i mitt lilla rum....alldelens ensam....Haha nä. Thea drog nyss hon kom hit med glass och då är man ju alltid välkommen till mej =P haha sen har jag tagit reda på vad Pontus vill ha  juklapp. Dock vet han nu om vad han ska få men skit samma. 
Pontus  tipsade oss om nå spel som thea tyckte va uuur kul så det satt hon och egga. Så underbara kompisar jag har!

kom på at jag lyssnat på musik typ heela dagen. Högtalarna (TV:n) har gått varma här i mitt rum och mobilen är helt slut.. Längtar till jul. Kanske får en ipod!!!!!

Sen skulle jag kunna gissa på att kameran ligger så långt bort från mej som ingen kan se för snart äre jul och mammiii, pappiiii, Pontus, Elin och Thea ska har julklappsisar och mitt penga träd har blommat mycke lite på sisstone så jag tror inte att jag kommer ha råd för än till sommaren. Känns som en evighet och jag har svårt å tro att jag kommer överleva!!!

Ännu ett band har jag snappat upp. Armor For Sleep. dom är minst lika bra som Anberlin!'

Nä nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mej och se en film
HareB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback