Sorry för frånvaron!!!!

Min ursäkt: Jaag Är Lesss!!!

Oj,oj,oj....Helgen dagarna har varit underbara och jag vet inte vars jag ska börja....Dock förlorade vi alla matcher på sm-del 2 och jag är dyng trött nu men iaf..
Sm va hel kul och vi, iaf jag lärde mej jätte mycket (men det är väll typ meningen). Kom hem vid åtta igår kväll. Ingen mat hade vi fått så det blev chips och mentos till middag och korv m potatis (matlåda) till kvälls fika. Satte mej med mina kära parents och tittade på film till tio. Prao veckan har som sagt kommit. Varit på levar hotell med Jossan. Denna första dag va heeelt genom kul. Dock tycker jag att personalen tyckte liiiite för mycke synd om sej själva (haha) men,men...Dom är iaf heel roliga att jobba med. Hoppas Jossa diggade de också. Peppar tills imorron =)

Tänkte Ps:a en bild om ett tag. Skqa ba gå o feta i mej en massa glass med mami y papi x)

Hare B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback