Heel sköön dag!

Hela dagen har jag varit meed Elin Pelin och Turk Thea. Hur underbart som helst.
Satt vid datorn och flummade oss lite. Vi frövade på att ha på micken på msn när vi snackade med Pontus. Just då vi atte igång micken kom min farbror. Så jag prang ner för att snacka med han, då jag just kommer ner för trappan hör jag elin och Thea skrika:
-HÖR DU OSS PONTUUUUS!!!!!!
-HALLÅ?!
Anders som han heter ser lite förvirrat på mej och sen säger vi hej då och han drar iväg igen....HUR KUL SOM HELLST! Nåååt!
Efter en stund satte vi igång med att baka tre jätte stora choklad bollar eller som vi säger "neger blouäh". Hur gott som hellst! fast man mådde typ illa efteråt.... =S
När vi tryckt i oss våra "neger blouäh" gick vi upp och såg på "The.Hottie.And.The.Nottie" som var grymmt bra och rolig. Ett måste för er som gillar romantika komedier!

Nu har Elin och Thea dragit på scouterna och jag sitter här och vänta på att Pontus(<3) ska komma. efter Elin och Thea vart på scouterna så kommer dom hit ockå och då ska vi se på "Nancy.Drew" Den tror jag är bra... =)

Här kommer en flumm bild som Elin Pelin tog idag Huur sjukt sööt!



Thea har hittat ett jätte bra band så jag tänkte bra bjussa på en bra låt som dom gjort
King of Leon-sex on fire



Hare B

Kommentarer
Postat av: Thea

Du ska veta att det är tur att du inte har typ 365 besökare varje dag!! ;)

2008-10-27 @ 10:47:59
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback