Lovley

Hoppas på en fin dag. Elin kommer förbi vid tolv och då ska vi dra med oss Thea till Järnäs. Helt jätte sjukt spännande att se hur det ser ut hos pontus. Dom har nämligen öm....stor renoverat, så det blir spannande.

Vaknade halv åtta i morse...Det är nog bara jag som kliver upp så tidigt på en lov dag men ak samma. Jag tittade ut och så hur underbart vackert det såg ut ute. Alla träd och växter va alldelens frostade. Så jag sprang genast ut och tog bilder i massor. Kanske lägger in dom sen.

Har fått mit klass foto nu och jag är INTE nöjd med grupp  bilden!
Det är bara tur ifall ni inte ser vem som är jag...


Önska mej lycka till eller nått för det lär jag behöva för att klara av att leva med detta kort....


Hare B


Kommentarer
Postat av: Hannah

min älskling martin har sötaste smilet ever :]

2008-10-28 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback