fÄrGkArRaMeLL

Igår blev det inte så mycke inlägg, for ut och sprang 8 km, sen blev det plugg, mat och bumms i säng. Idag hände det inte så mycket, vi fick lyssna på en tjej från Umeås Naionella Gymnasum och det va faktist helt okej. Efter skolan blev man slagen och nersmutsad med grus. Jipie! tagga skola!
Ikväll blire träning och jag hoppas den går bra till skillnad från förra träningen då våran tränare hade något som liknade pms.
Imorgon blir det en kort dag. vi slutar ett ist för halv fyra efter som vi inte har någon idrott och engelskan flyttades till idag.

Nu tänkte jag visa några foton expriment som thea jag och elin gjorde för ett tag sedan. Bilderna är dock inte där ifrån, jag ha nämligen fotat dom här själv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback