Helg helg!

PÅ senaste dagarna har jag varit lite otydlig om vad jag har gjort så jag tänkte berätta villka grymmt roliga dagar jag har haft=)

I Torsdag kom Elin och Thea hem från klimpfjäll. Thea sov över hos Elin tills idag för att hennes föräldrar stannade där några dagar extra. Hur som hellst så på torsdag kväll kom Thea hem till mej, hon blev utslängd från elins hus för att Ludde skulle komma och ge elin en överaskning. Tur att vi tre är så snäll mot varandra.
Efter ett tag drog vi tillbaka till elin och såg på film, hon jag thea och Ludde. sen drog Ludde och jag sov över.

På Fredags morgon åkte jag hem igen över dagen och sen gick jag till baka till elin igen på kvällen (man skulle nästan tro att jag flyttade in hos elin, men nej, så tur hade hon inte). Där blev det en stor film kväll med Johan, Thea, Pontus, Ludde, Adam, Elin och Jag. Vi hade grymmt kul, alla sov över förutom Adam och jag. Ingen förutom jag somnade efter tre. Haha lite pinsamt för att jag snackade i sömnen :]

Idag har vi bara legat och tittat på film hela förmiddagen. Vid två blev jag less och drog hem igen. Har varit på en skön promenad och jag skulle kunna tro att jag stannar hemma ikväll. Kanske ska jag kika på några gammla avsnitt av One Tree Hill.



Over And Out. B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback