Hey, can i borrow a knife from you?

Gårdagen va vell okej, för mej gick det väll bra. Mycket överaskningar måste ja säga <3 men alla va väll inte positiva.

Han är en jentleman! Fan vad han är bra! Att du står för saker du inte har gjort, tar slag som du igentligen inte förtjänar och bra fortsätter så! "tjejer är ett helvette" det är fan sant. Eller ja det finns ju brudar som jag men dom är som killar med långt hår (fast sngga förståss) och så finns det bitchar eller ókej jag tog kanske i, men players som kan vara jävligt hjärt lösa. Tjejen har jag kännt sedan jag gick på alla fyra, vet inte om jag känner henne lika bra nu. Hon betyder välldigt mycke för mej iaf även om hon för tillfället har traslat till det rejält!



Hey, can i borrow a knife from you?
I think i'm gonna cut out my own eyes,
'Cause they're pretty tired now, they're not in for any surprise,

But the white rabbit told me it's gonna be alright,
Yeah, the white rabbit told me it's gonna be alright,

Kommentarer
Postat av: Elin

Våran lilla (haha okej då inte lilla :P) Johan. Jag blir så arg! Tur att vi har honom asså! Hoppas det ordnar sig, det är han jue värd!



Feel sorry for him!

2009-04-04 @ 14:08:38
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback