Huvudet spränger

Kvällen är lugn. har nyss sett Twilight igen. Den va lika bra som alltid.
Mitt huvud har börjat värka och det är nästa omöjligt att röra sig utan att det börjar kännas som om huvet är en pumpa som snart sprängs i bitar. För övrigt är jag otroligt trött.

En bra nyhet är att Thea och Elin kommer hem imorgon!! =D





Jag är ipren - den intelligenta värktabletten
mot värk och feber är jag en effektiv en
smärtstillande, febernedsättande jag ipren, de' e' helt enkelt intelligent
Jag har anti-inflammatoriska egenskaper
bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk
En ipren 400 mg hjälper oftast bättre
än 2 receptfria tabletter med paracetamol
tillexempel alvedon vid huvudvärk mensvärk o tandvärk
jag är ipren
den intelligenta värktabletten!


Ha en bra kväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback