Jag är tillbaka!

Helgen brukar vara då jag vilar upp mig, men just nu känns det som om jag är tröttare nu än vad jag var i fredags...

Lördagen va plågsam, sjukt plågsam. Vi klev som sagt upp välldigt tidigt på morgonen, åkte till Härnösand, spelade två matcher och fick stor stryk. Åkte hem helt slut och med blåsor under förtterna. På  kvällen åkte jag, elin och Jossa till Lögdeå och såg på film med några kompisar.
Idag åkte jag till kyrkan och träffade moa (kompis). Vi cyklade runt på Nordmaling ett tag och sen drog vi hemmåt. När jag kom hem blev det scones and milk, efter ett tag drog jag videre till elin och hämtade ludde, elin och thea för att den ckla ner på Nordmaling (igen) och köpa glass. När vi kom tillbaka satte vi oss och solade i det fina vädret.
Fullpackad dag. Och här har jag suttit enda sedan klockan fyra och jobbat på min engelska redovisning.
Helt sluut, God natt

p.s lägger in bilder från dagen imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback