You

Jag hade nu tänkt berätta lite mer roligare grejer som hände igår.....
Till en början gick jag och elin till EFS på ungdomskväll (av anledningen, konfa poäng).  Vi kom typ 25-30 min sent och va jätte nervösa för att det skulle vara jätte många där så det skulle bli pinsamt. När vi kommer in ser vi bara typ fem ungdommar, alla lika annorlunda. En tjej ill exempel sa "herre gud i himmelen" flera gånger och glodde på mina sminkade ögon och knalligt målade naglar. Hon själv hade typ en blå somma klänning (ni kan ju tänka er att hon va ganske troende av sig (inget illa menat mot de som har en stark tro). A men hur som hellst så va vi där tills halv nio, där efter rullade jag och elin vidare ner på Nordmaling. Där träffade vi pontus, vi tre drog på kiosen och sen till johan som satt på oasen (filmnatten). Vid tio drog vi hem till Elin och där blev det chill hela resten av kvällen tills killarna drog. Elin och jag satt sedan uppe till halv fyra och lyssnade på gyllene tider och sommar klassiker.
Saknar sommar!

Kärlek svider fö övrigt, nu äre jag som sårar. det är så jävla svårt att säga stop utan att såra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback