Elin o thea ikväll

Drog till Thea efter middagen. Efter ett tag kom elin också, vi tog en prommis till kiosken och elin bjöd på glass...jag tvingade henne inte jag lovar! (a)
När hon bestämmde sig för att vi va för tråkiga att vara med så drog hon till Ludde Lösvikt. Kvar blev jag och thea då och vi bestämmde oss för att hänga med malle ett tag. När han insåg att vi va tråkiga och drog hem återvände vi än en gång till baslägret, när vi kommer till deras gård ser vi ipren mannen hälsa på hos meyers(gubbe som ser precis ut som honnom), vi hakade på hack i häl in för att koka oss en kopp thea (hah fattar ni? :P). När kvällen tog slut tvingade jag elin att komma och hämta mig. Här är jag nu..
Jag kan bara meddela att thea blev varken friskare av att teét eller att ipren mannen hälsade på.

I dag har jag varit sjukt sugen på att lyssna på en massa piano solon. Så grymmt avslappnande och varenda gång jag hör en så bra låt som River Flows In You blir jag tokigt besviken på mej själv att jag slutade att spela piano då jag  började sjuan.

Imorgon har jag Estet hela dagen från 08.10-11.30 Underbart!
Så ni får väll önska mej lycka till!
Ha en trevlig natt, god natt på er.

Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

Iiih, den är gryyyym. Tvingade mig själv att lära mig den så nu sitter jag och spelar den 24/7 XD

2009-08-26 @ 07:26:20
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback