Fan jag går under för ett tag.

Han är borta.Gårdagen va det sorgligaste jag vart med om! Får inte träffa Pontus för än om tre veckor!

Jag fattar det inte. Nu sitter jag med msn och försöker hålla ett videosammtal med honnom men jag suger på att prata i mic endå har jag tusen saker jag vill berätta. Jag sitter och glor på ingenting igentligen och är nog sjkt tråkig att titta på men endå har jag flera kubikmeter tårat att släppa ut!
inget känner jag för just nu, varken sova eller lyssna på musik.

Häjj.

Now That you´re gone

Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

Usch vad jobbigt det måste vara! Avsked är verkligen det värsta som finns!

2009-08-25 @ 16:50:05
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback