Alla <3<3<3:S Dag

Går kvällen var great. Vi såg på film, eldade, brottade ner killana i snön (heheh ni får avgöra själva om det är sanning eller inte). Hur kul som hellst. Hade tänkt att fara ut och springa nu. Sen drar jag kanske till backen och senare på kvällen kanske hela gårkvällens gäng kommer hit. Är för övrigt inte så taggad på alla hjärtans dag (sorgligt nog?) Älskling får jag iaf va med idag =)


Anberlin-A Whisper & A Clamor

For most of men believe hell is never knowing who they are now
Finally saved from the outside trapped in what you know
Are you safe from yourself? Can you escape all by yourself?

Kommentarer
Postat av: pontus

Jag tycker att det vart en riktigt lyckad!! Alla-<3 dag :P kanon skojigt på kvällen ;P vi måste bara ha masagelan i gen ;) Och jag hoppas du gillade blommorna :*

2009-02-15 @ 17:19:30
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback