Ännu en ny design

Jag har gjort lite små ändringa här och var. Nu är det inte så mycket krumelurer kvar. Men jag ska göra det lite finare, det här är bara grunden.

Idag va det en stört skön sissta dag innan helgen. Hade bara fyra lektioner. MT, bild (filmade och gjorde en reklam film), lunch, spanska,hem.
På lunch rasten kom Malle, Ludde och Andre. Dom drog ut Jag, Elin och Sabina i snön och snö mjölade oss. Gissa om man var blöt!!! Thea den fegisen vågade inte offras sig och hjälpa till!
Sen blev det värsta stora slggisen i central hallen. Invandrarna mot nå nior. hela central hallen va typ proppad med människor hela eftermiddagen.

Ikväll blire träning med A-flick och sen drar jag nog till ELin och har glassparty. kanske sover jag över också ;)


Kommentarer
Postat av: Thea

läckrigt : )

2009-02-05 @ 17:31:18
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback