Chao Bella! (med lite spansk brytning)

So lärares komentar till min fiina målning på tavlan som skulle föreställa en man som blivit hals huggen...
- Hörru Bella, han ha tappat kock-mössan
Tack och lova att jag inte är värsta picasso för då hade jag blivit djuuupt deprimerad!

Hela dagen har för övrigt varit heelt flummig och det mäsktes då ajg kom hem. Jag kom in genom dörren och gjorde en massa konstiga ljud -uuuuuuaaaaaooooooooiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaeeeeeeeeeeennnnnnnnnn
tills jag startade radion...
Och nyss då jag satt och åt, påpekade jag för mammiiii att det va ytspänning på mjölken.
Normalt.

Ikväll blire läxa och kanske elin. PÅ fredag ska kanske jag, Elin, Thea, Dagny och Sabina till Fille. Där blire väll nå film o kul. Och på lördag har vi match i Holmsund och på kvällen drar jag till älskling för han fyller år =)



Chao

Kommentarer
Postat av: pontus

hah! vart du inte lite deprimerad över bilden ? ;)

2009-02-02 @ 18:06:06
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback