Grymmt rolig helg!

Igår kväll kom hela gänget igen. Dvs Thea Elin Pontus Malle och Ludde. Mycke kul hade vi, jag berättar inget mer än att vi hade en viss versom av lan och massor med mjölningar. Alla sov över till idag. Vid tolv idag drog alla hem förutom Pontus som stannade till senare på eftermiddagen. Alla är nog mosiga och trötta idag. Vi va huppe till klockan tre på natten. Jag kan lova att alla va döda då vi vaknade.
Hela dagen va slapp och jag gjorde inte så mycke. Efter maten kom elin hit och vi snackade en stund. Nu sttter jag här ensam.


The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid


Bye.

Kommentarer
Postat av: pontus

sv: vad bra :D Håller med grymt roligt ;P

2009-02-15 @ 21:41:58
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback