I can´t get my ear around you

Hihi fin fin rubrik måste jag påpeka =)

Dagen varo okej. Allt går runnt lika dant arje vecka. Det är inte plågsamt på något vis men det är så enformigt. Har nu kommi in i prov perioden och det är inte kul. Plugga  måste jag även gjöra denna kväll. Kanske drar jag ut och springer. Som grädde på moset har jag åkt på en förkyling tack vare all snö som har hamnat innanför jackan och i ansiktet ett antal gånger på sisstone (höm dvs alla shysta killar som mjöla mej). På Torsdag är det frilufsdag och jag är taggad. Det kommer att blir grymmt kul =) Klämmer in en liten bild



Det blev mycket solnedgångar men det får ni så ut med. btw så äre sommmar bilder som gäller! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback