Jag blir nog ingen bagare...

När jag kom hem från skolan idag fick jag för mig att göra en sockerkaka. Själva blandlingen och putt  in i ungnen gick oväntat bra. Jag glömmde otroligt nog inte bort tiden men när jag väl fått ut kakan vände jag på den  direkt...då gick den i fyra delar + att den säckade ihop. Jag ska nog inte satsa på att bli bagare...

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra. Ingen läxa för första gången på länge(!)
Elin och thea ska till stallet och Pontus har träning. Någon annan som vill hitta på något?

edit:
Ojdå det va visst hundkurs elin o thea skulle på :o (stor skillnad?) dom ska då inte va med mej iaf

Kommentarer
Postat av: elin

Äuhm bebbe lille, det är hundkurs vi ska på haha vi har ju inte snackat om annat hela dagen, är du lite virrig? :P

2009-02-04 @ 17:08:47
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback