Söndas mys väder.

Vaknade imorse kl 9 och mådde suuper bra. Solen sken och det bara kliade i händerna efter kameran. När jag hade varit nere och fikat gick jag upp igen. När jag kikade in i mitt rum såg det ut som om hela rummet va fyllt med rök. Men nej, solen hade gått upp och strålade in genom mitt fönster------->det innebar att man sååg hur dammit mitt rum va. Kikade ner i mitt "tidnings bord" där nere låg det ett centmeter tjockt lager med dam. Det va bara att glömma kameran och dra fram dammsugaren och trasor. Sen la jag in ny musik på ipoden och sen sprang jag ut och fotade i drygt en halvtimma.
Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Någon som har något tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback