Tigerkaka, Älskling och A Tall With Theo

Efter träningen drog Jag, Elin och Thea till Elin och fetade oss (och då menar jag värkligen feta oss) vi åt rocky road glass, annanas paj, kladdkaka, chips och dricka. Guud va gott det va!
Sov över där också. Imorse vaknade vi vid halv nio och jag drog hem kl 10. Efter som älskling fyller år imorgon bakade jag lite födelsedags fika då jag kom hem. Det blev en tigerkaka.
Pontus kom vid tolv och provsmakade och då passade jag på att ge han sin födelsedags pressent. När den ena drog kom den andra (dvs Thea).  Hon vile också prov smaka kakan och om jag ska vara ärlig  fick jag nog MVG av både Thea och Pontus =)

Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att mor och far ska komm hem med maat!
Ikväll drar jag som sakt till Fille och de blir chilli dill.
Imorgon blir det backen till 100%. Krabba ska vi få till middag också (suuper gott!)


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket!

2009-02-06 @ 21:14:49
URL: http://adayofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback